sobota, 29 września 2012

ROZDZIAŁ 14

Następnego dnia, obudziłaś się  w łóżku Nialla, on już nie spał tylko ci się słodko przyglądał
-Moje słoneczko się obudziło-Powiedział słodko Niall
-Cześć, uśmiechnęłaś się po czym dałaś mu buziaka, odwzajemnił to.
-Musimy dziś wcześniej wstać, bo pamiętasz, że dziś jest promocja naszej płyty
-Oj, zapomniałam, kiedy to zdążyłeś zrobić ??
-Poszło jak spładka, mamy dobrego menagera, a więc trzeba by wstać
-Ok, to ja pójdę zrobić śniadanie i cię zawołam
Zeszłaś do kuchni, zaczęłaś robić kakao oraz omlety czekoladowe
Niall nie spostrzeżenie podszedł do ciebie od tyłu i złapał cię za talię
-Niall, bo spalę omlety
-Oj, nic nie szkodzi, najchętniej schrupał bym ciebie
-No, wiem, ale kto by ci potem robił śniadanie ??Zapytałaś po czym odwróciłaś się do niego twarzą
-Ojj, no było by źle-Pocałowaliście się
-Cze... Przeszkadzam-schodził zaspany Styles z góry
-Nie... wcale-Odpowiedziałaś, po czym uwolniłaś się z objęć Niallera i zdjęłaś omlety z ognia-Niall mógł byś nakryć do stołu, tylko odlicz Liama i Danielle bo ich jeszcze nie ma
-Ok już pędzę, tylko dam jeść Beniaminowi
Zawołałaś chłopaków na śniadanie, zjadłaś szybko
-Ja idę się ubrać, Niall o której mam być gotowa
-Tak gdzieś koło 12,00 i ubierz się elegancko
-A co dziś się wydarzy ??Zapytał Louis
-Nie pamiętacie, tylko nie mówcie, dziś Lena ma promocję naszych kawałków akustycznych i przypominam wam, że wy też powinniście tam być ponieważ tam śpiewacie
-A to trzeba by być-Dodał Zay
Ty w między czasie poszłaś do łazienki wziąść prysznic, długo wybierałaś co założyć, aż w końcu zawołałaś Nialla
-Niall nie wiem co założyć, ty powinieneś wiedzieć
-Ok, to zobaczmy co ty tu masz niech będzie to coś elegancko-sportowego Hmm... ja bym założył to: http://allani.pl/zestaw/347591
Jest dosyć chłodno więc weź sobie coś na rece
-Ok, ale czy to nie jest za eleganckie, ja nie jestem żadną gwaizdą, tylko wydajemy razem płytę
-O nic sie nie martw-Podszedł do ciebie i przytulił-A teraz wskakuj w to i za 20 minut na dole ok ??
-No dobrze- Uśmiechnęłaś  się do niego i poszłaś się przebrać. Po 20 minutach byłaś gotowa zeszłaś do salonu i czekałaś na Nialla
-Już idę tylko wezmę kluczyki, Mieliście około godziny drogi, całą drogę rozmawialiście, a Niall próbował cię oswoić bo strasznie się bałaś. Gdy dojechaliście na miejsce, był rozłożony mały czerwony dywan, bo to w końcu płyta twoja i Nialla oraz Reszty chłopców też, gdy nagle przypomniałaś sobie, że dziś miałyście byś z Danielle na rozmowie w sprawie sali, gdy podeszła do ciebie i poinformowała cie o tym, że przesunęła to na jutro, ulżyło ci.
Przyjęcie rozpoczęło się, pierwsze kilka słów wypowiedział kierownik który organizował cały ten konkurs, który wygrałaś, potem był puszczony cover LWWY z udziałem chłopców i kilka autografów, robili wam zdjęcia i tym podobne, przyjęcie trwało do około 22.00 po czym pojechaliście do domu bo został tam Beniamin, nie zważając na godzinę poszliście spać.
___________________________________________________________________________________
Jak obiecałam jest kolejny rozdział, normalnie mogła bym napisać książkę tak mnie natchnęło, no ale cóż mam nadzieję, że się wszystkim spodoba  i będziecie komentować i polecać mój blog. Z góry dziękuje
i pozdrawiam-Klaudia <3 ;D

2 komentarze:

  1. to jak masz wenę to pisz dalej :P jeszcze dzisiaj będzie może rozdział 15 ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie raczej nie, bo idę oglądać Bitwę an głosy, ale dziękuję za komentarz-Klaudia

    OdpowiedzUsuń