niedziela, 16 września 2012

 Rozdział 2


Wróciłaś cała w skowronkach, Nie mogłaś uwierzyć, że pojutrze, spotkasz się osobiście z Niallerem. Nadszedł następny dzień-Niedziela, całe południe spędziłaś zamknięta w pokoju w piżanie, grając na gitarze.Po obiedzie postanowiłaś, że pójdziesz pożegnać się z Natalią, bo te dziewczyny, które nie wygrały musiały już wyjechać, Nicola też i bardzo się z tego cieszyłaś :) ubrałaś się w http://allani.pl/zestaw/308248  i poszłaś do Natalii:
-Hej
-Hej-odpowiedziała
-Bardzo mi przykro, że musisz już wyjeżdżać, ale pocieszę cie, że za dwa tygodnie ja też wracam
-Mówi się trudno, no ale mam powód do radości bo przynajmniej ty wygrałaś-Powiedziała z uśmiecham na twarzy
-Mam pomysł, pójdziemy  do centrum na jakieś lody, zakupy czy coś ??
Natalia odpowiedziała pozytywnie
To za 10 minut pod wejściem do Hotelu. Powiedziałaś rodzicom, ze wychodzisz i nie wiesz dokładnie kiedy wrócisz, bo to był ostatni dzień z Nat
Dokładnie 10 minut później Natalia czekała już pod Hotelem
-To gdzie dokładnie idziemy-Zapytała zaciekawiona
-Może, tak jam mówiłam najpierw na lody, a później wstąpimy do Supry ??
-Spoko
Szliście ok. 5 minut, doszliście do budki z lodami, zamówiłaś lody o smaku białej czekolady,a Natalia jabłkowe.
Zmierzaliście w stronę sklepu z butami, gdy nagle się przewróciłaś, ktoś podał ci rękę i bardzo podziękowałaś
-Dzięku..., Niall to ty, co ty tu robisz ??
-Proszę, nic ci się nie stało?? Ja idę na zakupy :D, a ty ?
-Nie nic dziękuję ;) Ja.. a tak też
-Świetnie możemy iść razem, a ta dziewczyna to kto ?
-Ta... a to moja koleżanka Natalia, ona też brała udział w tym konkursie
-A tak pamiętam, miło mi cię poznać
-Mi też-Odpowiedziała nieśmiało
-To idziemy-zapytał zniecierpliwiony Nialler
-jasne- odpowiedzieliście z Natalią chórem
Pierwszym miejscem jakie odwiedziliście było NANDO'S oczywiście, potem poszliście do Supry, Nialler zakupił tam fullcap'a a  ty buty
Następnie Natalia chciała iść do Zary, więc poszliście, lecz żałowaliście bo spędziliście tam połowę dnia, chodziliście jeszcze po sklepach..
Nadeszła 20.00
-To ja się już zbieram-Powiedziała Natalia-Bo o 3.40 mam samolot
-To ja też już pójdę-Dodałaś
-Ok to do jutra w studio-Powiedział uśmiechnięty
-To do jutra-Powiedziałaś i rozeszliście się
Gdy wróciłaś do domu, już całkiem pożegnałaś się z Natalią
Następnego dnia wstałaś o 10.00 w studio miałaś być na 11.30 więc wybrałaś ten strój http://allani.pl/zestaw/319852  i poszłaś do łazienki, z włosów zrobiłaś koka i szybik tempem zeszłaś wraz z rodzicami na śniadanie.
-Kochanie i jak było wczoraj-zapytał tata
-Super, tylko szkoda, że Natalia już wyjechała, szybko odpowiedziałaś i jak najszybciej mogłaś zjadłaś śniadanie
-Ok ja lecę pa-pożegnałaś się z  rodzicami i tylko weszłaś do pokoju hotelowego po gitary, bo zabrałaś dwie
Złapałaś taxówkę i podałaś adres studia.Dojechałaś z 5 minutowym opóźnieniem
Wbiegasz do studia:
-Niall Przepraszam za spóźnienie- a tam  na kanapie siedziało całe 1D i Danielle oprócz Niallera
-O przepraszam dobrze trafiłam-Zapytałaś speszona
-Tak dobrze, Lena prawda ?-Zapytał Louis ?
-tak, a gdzie Niall?
-Nie wiadomo on zawsze się spóźnia-Dodała Danielle, w tym czasie Zdyszany Nialler wpada do studia
-Przepraszam, za spóźnienie, ale... był korek-Powiedział myśląc, że nie domyślimy się, ze był w Nando's
-Ok nic się nie stało -dodałaś
-Ładnie wyglądasz - Powedział Nialler, po chwili dodając-Myślę , że nie muszę ci nikogo przedstawiać.

2 komentarze:

  1. nie znosze jak ktos pisze "zrobilas" "powidzialas"
    lepiej jest normalnie, Ze ta osoba pisze o sobie "zrobilam" "powiedzialam"

    OdpowiedzUsuń
  2. Już poleciłam twój blog na mojej stronce na FB a i ktoś pomoże w zbieraniu lajków.?
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-Nialla-Horana-jak-Romeo-kocha%C5%82-Juli%C4%99/514138462007807?hc_location=stream

    OdpowiedzUsuń