poniedziałek, 24 września 2012

ROZDZIAŁ 7

Po złączeniu  rąk twoich i Nialla przez Daniele, poczułaś coś, coś niesamowitego, znowu pomyślałaś o tym, co inni ci mówią, że ty i Horan pasujecie do siebie, otrząsnęłaś się z tego i weszliście do aut:
-To ja, Daniele, Harry i Louis pojedziemy moim autem-Powiedział przekonująco Liam- Niall z tobą pojedzie Lena i Zayn
-Ok, to na parkingu przy centrum handlowym ??
-Tak-Odrzekł Liam
Wszyscy wsiedliście do aut, w głębi duszy cieszyłaś sie, ze jedziesz z Niallem, chcąc przerwać tę ciszę zagadałaś
-To jak chłopcy, co chcecie kupić ??
Pierwszy odezwał się Zayn- Ja właściwie to nie wiem, może jakiś T-shirt, Lena, a ty ?
-Ja też, ale mam zamiar wejść do Supry po buty i od Sklepu Muzycznego, rozglądnąć sie za nowymi strunami.
-To świetnie, dodał Niall, bo ja mam taki sam zamiar tylko, że w miedzy czasie wejdę jeszcze coś przekąsić
-To może ja pójdę z wami, za proponował Zayn
-Nie może lepiej nie, powiedzieliśmy z Niallem w tym samym czasie, i tak na zleciała droga.
-Lena, Zayn wychodzimy
-Już ?? Zapytałam z Niedowieżeniem
Gdy wyszliśmy z aut Liam powiedział o której się spotykamy na parkingu, wszyscy przytaknęliśmy i ruszyliśmy do środka.
-Lena to chodźmy najpierw do supry, ok ??
-Jasne ;D
Weszliście i Najpierw poszliście do czapek, Niall wybrał Niebieską na której pisze "Star"
-Łał śliczna
-No mi też się podoba, a tobie która najbardziej, Zapytał
-Mi ta Fioletowa
-O też ładna, to teraz idziemy po buty
-Jasne, buty były zaraz za czapkami, o ty są widzisz
-Tak, chyba nowa kolekcja, może i ja sie pokuszę
-O mi się te podobają
-A mi te (Oto te buty https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151037458195119&set=a.419141980118.222095.94461110118&type=3&theaterty wybrałaś niebieskie, a Niall czerwone)
-Teraz chodźmy do kasy, strasznie sie cieszyłaś z tych butów
Wyszłaś pierwsza, a Niall jeszcze po coś poleciał, czekałaś na niego 5 minut.
-O wreście jesteś ile ty za to płaciłeś.
- A wcale nie płaciłem tylko poszedłem po to, wyją tą czapkę, która ci się podobała., Proszę
-O Niall, dziękuję, teraz mamy Takie same buty i capki, tylko w innych kolorach, hehe
-Widzisz jak się zgraliśmy ;D
-To teraz chodźmy po struny
-Ok, jak sobie pani życzy.
Od supry do sklepu muzycznego trzeba było chwilkę isć. Szliście w ciszy, gdy w Połowie drogi Niall ją przerwał
-Lena, bo wiesz, to co inny mówili, to... oni mieli chyba rację, w senie, że pasujemy do siebie.
-....
-Przepraszam, uraziłem cię ?
-Nie, nie wręcz przeciwnie, ja tez o tym myslałam
-Czyli można powiedzieć, że jesteśmy parą ??
-No chyba ta, za nim się obejrzałaś, Niall cię pocałował, od razu to odwzajemniłaś, znowu to czułaś, wiedziałaś, że to musi być ten jedyny, oderwaliście się od siebie po paru minutach, Niall tak słodko się na ciebie patrzył i powiedzał:
-Bardzo się cieszę
-Ja  tak samo i przytuliłaś go, No ale teraz ruszajmy do sklepu, a później do Na... nie zdołałaś dokończyś
-Nando's - Wykrzyczał Niall Złapaliście się za rękę i ruszyliście w stronę sklepu muzycznego, wybraliście struny i piórka, Patrząc na zegarek, że macie jeszcze dużo czasu poszliście do Nando's siedzieliście tam chyba z 30 minut, a później ruszyliście na ławkę, przed centrum
-Lena, wiesz, że ja się tab bardzo cieszę z tego, a od razu czułem, że będziesz moja
-Ja też, strasznie cie Kocham, Nial dał ci całusa.
-Bo pamiętasz, jak poszłaś do Łazienki, i trochę cie nie było
-A no tak,  mama w tym czasie do mnie zadzwoniła
-No to ja poszedłem do jubilera na przeciwko i .... wyjął dwie bransoletki z kieszeni
Kupiłem je dla nas, żeby oznaczały naszą miłość http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1440&bih=744&tbm=isch&tbnid=pJq99mzsfEkIyM:&imgrefurl=http://sprzedajemy.pl/bransoletka-na-milosc-i-szczescie,24581&docid=lu_lapdkacKMIM&imgurl=http://img3.sprzedajemy.pl/540x405_bransoletka-na-milos-55238.jpg&w=542&h=354&ei=8k9gUNK1D8XXtAbUp4AQ&zoom=1&iact=hc&vpx=1121&vpy=380&dur=2691&hovh=181&hovw=278&tx=243&ty=99&sig=103210121428776262678&page=2&tbnh=119&tbnw=182&start=29&ndsp=24&ved=1t:429,r:5,s:29,i:181, a na nich były wyryte wasze imiona i dzisiejsza data, wraz z godzina, o której ci to powiedział czyli: Niall & Lena  14 września 4.13 pm
-Oj, jak ja cie kocham, przytuliliście się, A Niall założył ci bransoletkę na rękę.
-Niall nie chcę cie martwić, ale juz musimy isć bo wszyscy pewnie na nas czekają.
-Ok, ale powiemy im o nas czy nie ??
-Hmm.. sama nie wiem jak sie domyślą to tak ;D
Niall pokiwał głowa i ruszyliście w stronę auta.
-Na reście ile na was można czekać- Powiedziała zniecierpliwiona Dan
-No sorka i wszyscy wsiedliście do aut. Gdy byliście już w drodze Zayn zauważył napis na twojej bransoletce
- O czy ja o czymś nie wiem
-Niby o czym powiedziałaś, a Zayn w miedzy czasie pokazał na bransoletkę. Popatrzałaś na Nialla a on kiwnął głową
-No a więc ja i Niall jesteśmy razem, powiedziałaś, a Zaynowi koparka opadłą,
-Tylko proszę na razie nikomu nie mów ok ??-Dodał Niall
-No niech będzie, ale i tak gratuluję
Jechaliście rozmawiając na różne tematy i tym sposobem dotarliście do domu
-To ja i Zayn zabierzemy rzeczy z bagażnika i ci damy ok ??
-Jasne. po rozpakowaniu rzeczy, wszystkich zawołała Dan
-Ej, a może kupił ktoś jedzenie ??
-No właściwie to nie-Powiedział Louis ze śmiechem na ustach
-To ja mogę iść, zgłosiłaś sie tylko ktoś musiał by mnie zawieść
-Ja mogę-Zgłosił sie Niall
-Oj ja nie wiem czy to będzie dobry pomysł-Zaśmiał sie Liam
-Nie martwcie sie ja go przypilnuje, powiedziałaś zakładając kurtkę ponieważ rozpadało się.
To za ok 25 min będziemy dodał Nialler
Wsiedliście do samochodu, a w tym samym czasie w domy
-Wiecie czego się dziś dowiedziałem-Powiedział śmiejąc się Zayn
-No czego ?? Zapytał Lou
-No, że Lena i Niall... że są razem
-Ty sobie jaja robisz, Zaniemówiła Dan
-Serio przypatrz się ręce jej i Nialla, mają bransoletki, takie same
-A no wiedziałam coś
-No i na nich jest napisane Niall & Lena 14 września 4.13pm.
O ja cie nie mogę,  wiedziałam , że mi sie uda ich połączyć.
W między czasie ja i Niall wróciliśmy ze sklepu
-O już jesteście ?? Oznajmił Harry
-Najwidoczniej, odparł Mu Niall
-Gratulacje, podeszłą do was Dani i przytuliła was
-Skąd ty to wiesz ?? Zapytałaś
-Od Zayna
-I po co ja pytałam, Zayn uciekaj, wyrwałaś się z uścisku Danielle i zaczęłaś gonić Zayna
Po jakiejś  minucie go złapałaś
-Mówiliśmy ci coś
-No ale nie mogłem sie oprzeć
-No niech ci będzie przecież i tak kiedyś by się dowiedzieli -Powiedział Niall
-No w sumie racja, podeszłaś do niego i przytuliłaś czule, a wszyscy zrobili ooo...
Oooo to może ja zrobię kolacje ?? Zaproponowałaś
-To ja ci pomogę dodał Niall
-O i to mi pasuje-odrzekł Loui
Po zjedzeniu kolacji oglądliście filmy  i około 24.24 rozeszliście sie do pokojów
A ty i Niall poszliście do twojego pokoju i długo rozmawialiście
-Nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że cie mam
-Ja też, dużo dziewczyn chciało ze mną być ponieważ jestem dziany, a  tego co widzę, ty nie zwracasz na to uwagi
-Masz rację-Powiedziałaś, a Niall pocałował cię w czoło i tak zasnęliście na twoim łóżku wtuleni w siebie.
Rano obudziły cie krzyki Niall'a  dołu, postanowiłaś się szybko ubrać i zejść an dół  wybrałas to : http://allani.pl/zestaw/337134 + Czapkę którą dostałaś od Niall;a fioletową która idealnie komponował się z butami
Szybkim krokiem zeszłaś na dół i spytałaś sie co się stało
-Widzisz to Niall pokazał na pierwszą stronę gazet
"Niall i Lena Sklalska, Nowa miłość czy tylko zwykła naciągaczka ?"
"Lena S. i Niall Horan całuje się z jakąś Pi*dą"
-Widzisz tego najbardziej się obawiałem -Dodał smutny Niall
Ty wzięłaś gazety do rak zobaczyłaś to wszytko, rzuciłaś nimi na podłogę i wybiegłaś z płaczem w oczach
-Lena czekaj -Niall pobiegł za tobą i wszedł to twojego pokoju  objął cię i szepnął do ucha
-Lenka, nie płacz proszę, coś z tym zrobię, całując cie w policzek
-Dobrze, ale dlaczego muszą mnie wyzywać od Pi*d, ja nic ci nie zrobiłam, to tak boli
-Wiem, kochanie, a teraz już nie płacz, ja to załatwie
-Nie musisz teraz wystarczy, żebyś przy mnie był.
Niall zaczął cie namiętnie całować, odwzajemniłaś to, było ci tak dobrze, że chciałaś aby ta chwila trwała wiecznie
___________________________________________________________________________________
Strasznie dziękuję, że pojawia się co co raz więcej komentarzy tu  i an Fb i serdecznie dziękuję za te komentarze w których piszecie co chcecie w blogu zmienić, Dziś już nic nie dodam chyba , że najdzie mnie wena ale wątpie mam nadzieję, że sie podoba ;D

1 komentarz:

  1. hah wiedziałam że b razem :P Bloga masz zarąbistego :) widzisz i z uczuciami itp co ci w ostatnim komentarzy pisałam... od razu lepiej :) <3

    OdpowiedzUsuń