niedziela, 23 września 2012

ROZDZIAŁ 6 

Weszliście do hotelu po twoje rzeczy i ruszyliście do domu Niallera. Gdy dojechaliście, wszyscy wybiegli aby wam pomóc z kartonami
-Daj pomożemy-Powiedział Zayn
-Nie trzeba
-Oj trzeba, trzeba
Szybko wam to poszło, Danielle zaproponowała gorące kakao, ponieważ było zimno i już dość późno
-To ja ci pomogę... chcę się za coś przydać
-No niech ci będzie
W czasie robienia kakao rozmawialiście sobie
-Bardzo się cieszę, ze będziesz tu mieszkać, chociaż przez chwilę, wiesz jak ciężko mieszka się z pięcioma mężczyznami ?
-Wyobrażam sobie, powspieram cię.
-Gotowe- Krzyknęła Danielle- Zabierzcie sobie swoje
Wszyscy siedzieliśmy na kanapie popijając kakao, gdy Louis zaproponował, żebym coś o sobie opowiedziała
-No niech będzie, no to tak jak już wiecie bardzo lubię grać na gitarze właściwie gram od 10 roku życia, a tańczę od 5
-O świetnie-Powiedział zaciekawiony Harry-Dajesz dalej
-No to strasznie lubię jeść jak już zauważyliście w Nando's ale mam strasznie szybką przemianę materi i nie tyję, albo po prostu  wynika to z tańca, tak jak u ciebie Dan, co nie ??
- Tak, haha. Jak sie tak przysłuchiwałam to idealnie pasujesz mi do Niall'a, co nie chłopaki ??
-Jasne, odpowiedział Louis
Oby dwoje zrumienieliście -Widzicie, powiedziała Dan
-To ja mam taki pomysł skończmy ten temat, dodałaś
-To ja zaprowadzę Lenę do jej pokoju
-Ok to dobranoc- bo właściwie już wszyscy się rozchodzili do łóżek
Weszliście z Niallem na piętro i pokazał i pokój
-Podoba się, bo przez najbliższy miesiąc będziesz tu mieszkać.
-Jasne piękny (tak wyglądał: http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1440&bih=744&tbm=isch&tbnid=Gvc-xhsmoTCfJM:&imgrefurl=http://modnepokoje.bloog.pl/id,6356205,title,Jak-urzadzic-pokoj-nastolatkia-ZDJECIA-,index.html&docid=8CGQLxnpHrZmUM&imgurl=http://bi.gazeta.pl/im/9/6130/z6130129X.jpg&w=640&h=475&ei=_SJfUKD7NYftsgbOo4D4DQ&zoom=1&iact=rc&dur=357&sig=103210121428776262678&page=1&tbnh=160&tbnw=233&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:12,s:0,i:174&tx=180&ty=75)
Przytuliłaś go-Niall bardzo ci dziękuję, ze mi pozwoliłeś tu zamieszkać, chociaż prawie mnie nie znałeś
-To nic, zdążyliśmy się poznać grając, a w ogóle czuję, że mogę ci ufać-Uśmiechnął się i poszedł do siebie.
Długo nie mogłaś zasnąć, ale jednak udało  ci się.
Rano, czyli około 11 obudziła cie Danielle
-Wstawaj sniadanie
-Ale ja jestem nie ubrana, jestem w piżamie
-Nic nie szkodzi widzisz ja też-Dodała z uśmiechem (Piżama Dan: http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1440&bih=744&tbm=isch&tbnid=ZZslGa6u6AwHIM:&imgrefurl=http://allegro.pl/hm-pizama-hello-kitty-134-140-bielizna-8-10l-i2319945150.html&docid=yHLjEkiRh6XlVM&itg=1&imgurl=http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/19/94/51/2319945150&w=1024&h=768&ei=OiVfUJjmG8_KtAb20oGoCA&zoom=1&iact=hc&vpx=586&vpy=298&dur=4419&hovh=194&hovw=259&tx=220&ty=147&sig=103210121428776262678&page=1&tbnh=122&tbnw=172&start=0&ndsp=34&ved=1t:429,r:20,s:0,i:129 i twoja piżama: http://www.google.pl/imgres?num=10&um=1&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1440&bih=744&tbm=isch&tbnid=lmAoJBnA4TpHvM:&imgrefurl=http://aallegroo.blogspot.com/2011/05/pizama-snoopy.html&docid=3faaY2YJTfVtaM&imgurl=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHld8-gQuCOwAkLt-mEEWd5jkC0-YmnXLAxeyfhC-VPTE3KJrxuLMTPMNI2j5r-YXKb7As8Csmz82jBj1yPgukUkprQGZwXMReQS5XKldAdN3ZMEpOvdTAbROQxFemHG6Qn2j2XWUuow/s1600/pizama.jpg&w=768&h=960&ei=6CRfUIGhNMfTsgaL4ICYDg&zoom=1&iact=hc&vpx=526&vpy=120&dur=705&hovh=251&hovw=201&tx=119&ty=172&sig=103210121428776262678&sqi=2&page=1&tbnh=133&tbnw=108&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:3,s:0,i:76)
-O jak wy słodko wyglądacie-Powiedział zapatrzony Loui
-Tak to możesz sobie mówić do Leny, ale nie do Dan-Powiedział Liam po czym przytulił Danielle
-Chociaż czekaj, Niall by się obraził gdybyś tak do Leny powidział- Ze śmiechem dodał Zayn, a Niall się śmiesznie na niego popatrzył
-Ok to co jemy ?? Zapytałam zniecierpliwiona ciągłymi "Kłótniami"
-Zrobiliś..
-Niech zgadnę, znowu naleśniki- Śmiesznie powiedziała dan patrząc na Nialla
-No może- Dodał śmiejąc się jej w tważ
Zjedliście po czym ty i Dan umyłyście naczynia
-Lena, mam taki pomysł  chodźmy na zakupy -Zaproponowała
-Ok, nie ma problemu
-My się też chętnie przejdziemy, dodali chłopcy
-No niech wam będzie, tylko żadnego Nando's- Pogroziła Dan, to za 10 minut tutaj ok ??
Poszłaś do swojego pokoju, zanim wzięłaś doszła do ciebie Danielle ubrana w http://allani.pl/zestaw/335556 i wybrała ci strój, na całe szczęście przeczuła, że nie wyszła byś na zakupy w szpilkach wybrana na płaskim: http://allani.pl/zestaw/335577
-Dan ja tego nie założę, nie lubię spódnic
-Założysz założysz, ciesz się, że wybrałam ci buty na płaskim
-No al...
-Nie ma żadnego, ale- Podała ci strój do ręki i kazała wejść do łązienki
Szybko,lecz z niechęcią to ubrałaś, a włosy zaplotłaś w kłosa .
-No wychodź, bo się spóźnimy
-Już idę-Wyszłaś szybkim krokiem
-No łał, Niall będzie zachwycony
-A co i tak zależy ??
-Ja to widzę, że on ci sie podoba, no nie ??
-Może,
-A ja słyszałam, że... Ty Niallowi też
-Serio... to znaczy fajnie
-No sama widzisz, mogłam jednak dać ci te szpilki
-Nie mam mowy, chodźmy już
Zeszłyście szybkim krokiem na parter
-Łał Lena Pięknie wyglądasz - Powiedział zauroczony Niall
-Dziękuje, ale to zasługa Danielle, ruszmy ??
-O widzę, że romansik rozkwita- Dodał Zayn schodząc po schodach.
-Nie oszukujmy się pasujecie do siebie, Dan wzięła wsze ręce i złączyła, No to teraz możemy ruszać
Popatrzyliście na siebie i ruszyliście w stronę auta.
___________________________________________________________________________________
Jednak dziś pojawił się ten rozdział, strasznie mi się podoba, że czytacie i pojawiają się komentarze, strasznie mnie to motywuje.
A tu jeżeli chcecie informacje kiedy pojawi się nowy rozdział to an tej stronie, zawsze informuję https://www.facebook.com/pages/I-love-Irish-boy-Niall/133666746774237?ref=hl
Mam nadzieję, że podoba się wam ten pomysł z linkami bo wiecie w co się bohaterka ubiera
Nie wiem czy jutro pojawi się nowy rozdział, możliwe, że tak ale zależy to od tego czy będzie mi się chciało ;D

2 komentarze:

  1. Linki najlepsze <3 heh i po prostu ŁŁŁAAAŁŁŁ !!
    to może jeszcze dzisiaj kolejny rozdział jeszcze ? hihi

    ale wiesz co ja to bym jeszcze do tych zarąbistych opowieści dodałam troche reakcji Leny :P jej uczuć jak Nail np ją objął w poprzednim rozdziale , albo jak ją pocałował w policzek <3
    hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział, tylko niektóre linki są strasznie długie xd czekam na następny ! < 333

    OdpowiedzUsuń