niedziela, 11 listopada 2012

ROZDZIAŁ 57

Dziś ostatni dzień z Niallem i znowu nie zobaczymy się tak długo. Będzie mi go brakowało, tutaj w Londynie nie mam żadnych przyjaciół nie licząc Dan i Eleanor z którymi aż tak często się nie widuję, a szczególnie z El.
Niall jeszcze spał, a ja postanowiłam zrobić jakieś śniadanie. Jedyne co chciało mi się robić to jajecznica, obudziłam Nialla. Strasznie mu smakowało w sumie to mu się nie dziwie bo przez kolejne półtora miesiąca nie zje nic aż tak dobrego. Cały dzień minął dosyć leniwie siedzieliśmy na kanapie, oglądając filmy i ciesząc się swoim towarzystwem, aż wreście przyszedł czas pożegnania
-Niall zabrałeś wszystko ?
-Tak nie martw się wszystko jest
-Będę tęsknić-Przytuliłam się do niego
-Ja też skarbie, ja też-Pocałował mnie. Mogła bym tak wiecznie, mieć tylko jego.
Oderwałam się po chwili-Kochanie taksówka już przyjechała-Wziął torbę na ramię
-Pa Lena-Jeszcze raz mnie przytulił i odszedł
-Pa...
I znowu go nie ma, będzie tak daleko, ale w końcu to jego praca robi to bo lubi.
Było już późno, a ja jutro miałam wizytę u ortopedy więc poszłam spać.
Następnego dania obudził mnie dzwonek do drzwi, jak się okazało była to mama bo miała mnie zawieść do lekarza
-Córciu ty jeszcze w piżamie ? Szybko idź się ubierz bo sie spóźnimy
-Dobrze już idę-Zaspana udałam się do garderoby, ubrałam to: http://allani.pl/zestaw/461563  Włosy związałam w kucyka i zeszłam  na parter.
W ośrodku znów była kolejka, trochę musiałam czekać, ale w końcu po raz kolejny usłyszałam głos lekarza, po czym weszłam do środka. Ściągnął mi gips, znów zrobił prześwietlenia i założył krótszy.
-Mam dobre wieści, kości szybko się zrastają i możliwe, że już w przyszłym tygodniu ściągniemy gips.
-Świetnie, czyli, że będę mogła  znowu tańczyć ?
-No po jakimś tygodniu po ściągnięciu
-To wspaniale, dziękuję do widzenia.
-Do widzenia- Pożegnał się
-I jak ?
-Dowiedziałam sie,że możliwe jest ściągnięcie go za tydzień
-To fantastycznie,a teraz jedźmy już do domu bo mam spotkanie.-Puściłam jej zdziwiony wzrok-W sprawie pracy-Powiedziała wychodząc z budynku
-W takim razie życzę powodzienia
-Ach dziękuję.
Odwiozła mnie i szybko pojechała na spotkanie. A ja postanowiła zadzwonić do Danielle
-Hej
-Cześć Lena-Chyba byłą zdziwiona moim telefonem
-Za dwa tygodnie będę mogła już tańczyć
-Świetnie bo Alex mi mówiła, że  już sobie nie daje razy
-To poinformuj ją, że jeszcze czekają ją dwa występy.
-Spoko, a my widzimy się za trzy dni
-Jak to ..?
-Nasz babski wieczór pamiętasz co nie ?!
-... Ta jasne to do soboty
-No paa kochana.
Te trze dni minęły dosyć szybko, co było dziwne, na całe szczęście mam zrobiła zakupy. Przyszykowałam stół i poszłam się przebrać bo zbliżała się 18. Ubrałam to: http://allani.pl/zestaw/461736, a włosy po prostu zostawiłam naturalne. Po około 20 minutach rozległ się dzwonek, tak jak sie spodziewałam była to Dan.
-Hej wchodź
-Hej, El jeszcze nie ma ?
-Nie, myślałam, że przyjdzie z tobą
-No to najwidoczniej się trochę spóźni, a prawie bym zapomniała proszę-Dała mi torbę głównie ze słodyczmi
-Dan nie musiałaś, zobacz ile ja tego mam-Pokazałam na stolik w salnie
-Oj trudno, zjemny
-No ty na pewno, bo masz wielki apetyt teraz
-Hah będzie dobrze-Przeszliśmy do salonu. Eleanor przyszła po 10 minutach
-Siema dziewczyny. Przepraszam za spóźnienie, ale musiałam czekać na zamówienie-Podniosła do góry torby z McDonald'a
-Miałyście nic nie przynosić-Pogroziłam jej ręką
-Ale to jak głupio, więc proszę, gdzie to postawić ?
-Hm..... nie wiem bo nie ma już miejsca, ale spróbuj obok napoi.
Po około 5 minutach organizacji zaczęliśmy nasz wieczór
-To co robimy ?-Zapytała Dan
-Może jakiś Horror ?-Zaproponowała Eleanor
-Nie bardzo to preferuję, ale jak już to jaki ?-Strasznie nie lubiłam filmów tego typu, ale na całe szczęście dziewczyny u mnie nocują.
-Słyszałam, że "Droga bez powrotu" jest dobra
-Też coś o nim słyszałam Niall mi mówił, że to o jakiś kanibalach
-To świetnie oglądamy-Powiedziała Eleanor.
Przenieśliśmy całe jedzenie na podłogę przed telewizorem, usiadłyśmy i zajrzałyśmy do wypożyczalni telewizyjnej czy wg jest
-Lena, zjedź trochę na dół tam chyba widziałam-Poinformowała mnie El
-Ni do góry-Sprzeczała się z nią Danielle
-A mam, możemy zaczynać.
Początek był dosyć nudny, ale po 20 minutach zaczęło się dziać, strasznie się bałyśmy. Przykryłyśmy się kocem i przytuliłyśmy. Gdy nagle zadzwonił mój Skype. Byłyśmy tak tak wystraszone, ale musiałam odebrać
-Kto to ?-Zapytała niepewnie Daniell. Spojrzałam na ekran laptopa
-Uhhh Niall
-No to szybko odbierz-Pośpieszała mnie Eleanor
-Już, już-Nacisnęłam odbierz 
-Cześć wszystkim-Pomachał nam,a  dziewczyn nie było widać
-Skąd wiesz, że tu są-Spytałam podejrzliwie
-Mam swoje źródła, więc mogą się pokazać
-Hej-Powiedziały razem
-Chodźcie tu chłopcy-Zawołał Liama i Louisa
-Witam was skarby wy moje-Liam powiedział do Danielle,a zaraz Lou przywitał się z Eleanor
-To co tam u was słychać ?-Zapytał sie Lou
-Świetnie, a u was -Odpowiedziała mu El
-Też, a będzie jeszcze lepiej bo zapraszamy was na tydzień do nas -Dodał Niall
-Świet..boże co ?-Zdziwiła się Danielle
-No słyszałyście, zapraszamy was tu do LA, już jest wszystko załatwione za tydzień wylatujecie.
-Serio mówicie ?-Uniosłam lewą brew
-Tak-Odparł Lou i więc czekamy an was w sobotę, wylot macie o.. O której Niall ?
-O 12.45
-Będzie świetnie zobaczycie, a teraz musimy już iść bo  mamy próbę, Paa kochane-Pożegnał się Liam
-Do zobaczenie-Powiedzieli razem Niall i Louis i rozłączyli sie.
-Świetnie, zobaczymy się z nimi w końcu-Ucieszyła się Eleanor
-No my się z nimi widziałyśmy jakiś tydzień temu bo do nas przyjechali
-Oj jak słodko,a teraz chodźmy już się położyć bo ten film rozwalił mi psychikę, ale najlepiej śpijmy razem
-Ok, to chodźmy do mojej sypialni.
Wszystko pogasiłyśmy i udałyśmy się do pokoju
-Łał jak tu pięknie-Zaparło im dech w piersiach, nigdy jeszcze nie były w tym pomieszczeniu.
-Niall zaprojektował
-Świetnie, a to zdjęcie to chyba ja robiłam co nie ?-Zapytała Dan
-Tak podczas naszego grupowego wypadu na London Eye.
-To było świetne.
-Beautiful, a teraz już chodźmy spać-Eleanor już się wgramoliła do łóżka
-Ok, ok jak coś to najbliższa łazienka jest za tymi drzwiami-Pokazałam na drzwi wychodzące z pokoju.
Zasnęłyśmy dość szybko, co dziwne po tami filmie.
____________________________________
Już 57 :P Liczę na koment :) Mam nadzieję, że się spodoba....

/Klaudzia xx


2 komentarze:

  1. Super. Ale myślałam że jakoś się wystraszą np Psa czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosze przystopuj z rozdzialami . ;cc

    OdpowiedzUsuń